Print Friendly, PDF & Email

Per adjudicar, entre el personal inscrit a la borsa de personal docent, les vacants i substitucions que hi ha pendents d’assignació, es preveu que els dies 30 i 31 d’agost de 2016 els serveis territorials del Departament d’Ensenyament i el Consorci d’Educació de Barcelona facin actes de nomenament telemàtic. Les franges de connexió per acceptar la plaça assignada des del web són les següents:

30 d’agost, de les 10 a les 11.30 hores

  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Maresme – Vallès Oriental
  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Girona
  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Barcelona Comarques
  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Vallès Occidental
  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre

31 d’agost, de les 10 a les 11.30 hores

  • Consorci d’Educació de Barcelona
  • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Baix Llobregat
  • Serveis Territorials al Departament d’Ensenyament a Tarragona
  • Serveis Territorials al Departament d’Ensenyament a Lleida
  • Serveis Territorials al Departament d’Ensenyament a la Catalunya Central

Es continuarà informant de les dates dels següents nomenaments telemàtics.

Tota la informació sobre el funcionament de l’adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.

De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:

  1. Consulta dels dies d’adjudicació i franja horària de connexió.
  2. El dia de l’adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d’ordre i priorització de les especialitats).
  3. Les persones a les quals s’assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l’han d’acceptar en línia a l’aplicació de l’apartat Acceptació/finalització de l’adjudicació i han d’imprimir la credencial (PDF) que aquesta genera.
    A més a més, aquestes persones reben un SMS i un missatge de correu electrònic.
  4. El primer dia lectiu després de l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a l’adjudicació), cal presentar-se al centre docent adjudicat i lliurar la credencial a la direcció del centre.

Si no s’accepta la proposta d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació. Llevat que s’al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta l’exclusió de la borsa de treball.

A l’apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions.

Les persones que no disposin de connexió a Internet poden fer aquestes gestions a la seu dels serveis territorials que els correspongui; també poden acudir a la seu central del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona), als seus serveis educatius o a les biblioteques públiques de la Generalitat de Catalunya.

El 22 d’agost els serveis territorials del Departament d’Ensenyament i el Consorci d’Educació de Barcelona publicaran al seu web (Personal docent > Nomenaments telemàtics > Adjudicacions de difícil cobertura) les vacants que s’han de cobrir de llocs de treball específics d’àmbit de l’ensenyament secundari en centres de formació d’adults i obriran un termini de 48 hores perquè les persones interessades es posin en contacte amb la secció de gestió de personal docent dels serveis territorials o del Consorci d’Educació de Barcelona corresponents.

Quan s’obté una vacant o una substitució per primera vegada cal presentar, a la Secció de Gestió de Personal dels serveis territorials, la documentació que s’especifica a continuació:

  1. Una fotocòpia del DNI;
  2. Una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social;
  3. Un certificat mèdic original que indiqui que no es té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l’exercici de les funcions corresponents al cos i lloc de treball que s’ha d’ocupar. No cal que sigui l’imprès oficial (les persones que han entrat a la borsa en la darrera convocatòria no han de tornar a presentar el certificat mèdic);
  4. L’imprès* que fa referència a les dades bancàries;
  5. L’imprès* corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF);
  6. La declaració jurada o promesa* de no estar afectat pel règim d’incompatibilitat;
  7. La sol·licitud de compatibilitat* (si escau).
  8. La declaració jurada o promesa* de no estar inhabilitat per treballar a l’Administració.
  9. Si encara no s’ha presentat als serveis territorials o al Consorci d’Educació de Barcelona, la declaració responsable* de no haver estat condemnat per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual, amb l’autorització expressa a l’Administració per comprovar la veracitat de la declaració.

* Aquests documents es poden descarregar des de l’aplicació “Nomenaments telemàtics”, al web dels serveis territorials que correspongui.

La direcció del centre docent ha de comunicar a la persona interina o substituta la finalització de la vacant o substitució per incorporació del titular del lloc de treball.

El primer dia lectiu posterior a la data de cessament (abans de les 10 h) la persona interina o substituta ha d’accedir de nou a l’aplicació de l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació per quedar disponible de nou.

A més a més, ha de presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent dels serveis territorials corresponents o enviar-la escanejada per correu electrònic.

Si la incorporació del titular es produeix dimecres, per exemple, i no se’n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d’adjudicació d’aquell dia.