Provisió de llocs de treball docent a proposta de la direcció dels centres (entrevista prèvia)

El procediment i la formalització de les propostes de la direcció dels centres es regula a la base 6 de l’annex 1 de la Resolució EDU/1051/2020​Les propostes de la direcció dels centres han de ser degudament motivades i han de valorar la capacitat i la idoneïtat de cada persona proposada per desenvolupar els continguts funcionals del lloc de treball d’acord amb el projecte educatiu del centre i amb el projecte de direcció; a més d’haver consultat prèviament l’equip directiu del centre, cal disposar de la conformitat de les persones interessades.

Les persones proposades han de complir els requisits establerts per ocupar el lloc de treball i, entre altres criteris per a la decisió, s’ha de tenir en compte la seva experiència docent acreditada, la formació acadèmica i permanent i l’avaluació positiva de l’exercici de la docència, especialment la relacionada amb el lloc de provisió.

Per a la provisió de llocs de treball específics amb perfil professional i llocs de treball ordinaris en centres de màxima complexitat i centres d’educació especial s’entén que es compleixen els requisits quan la direcció del centre proposa docents que el curs 2019-2020 han exercit en el mateix centre (els interins durant un mínim de quatre mesos i han de tenir acreditats, a més, 12 mesos de serveis totals a la borsa).

En cas contrari, per proposar un nou docent la direcció del centre ha d’aplicar el procediment específic amb requisit d’entrevista prèvia

Sol·licitud

Per participar en aquest procediment, la persona interessada ha de fer servir el model de comunicació.

Heu d’enviar aquesta comunicació (conjuntament amb el vostre currículum) a l’adreça electrònica del centre al qual opteu.  Si opteu a llocs de treball específics amb perfil professional, cal que acrediteu documentalment, mitjançant còpia extreta de l’aplicació Atri, que en compliu el requisit en el moment de fer l’entrevista.

Cal emplenar un formulari per cadascun dels centres per als quals manifesteu la vostra disponibilitat (i per cada lloc de treball d’un mateix centre si opteu a més d’un lloc), tenint en compte que, com a màxim, podeu optar a quatre centres.

Termini de presentació: del 10 al 15 de juny de 2020

Les mesures excepcionals que s’adoptin en relació a la gestió de la pandèmia generada per la COVID-19 poden afectar la tramitació del procediment que regula les adjudicacions provisionals. En conseqüència, aquesta tramitació es podrà formalitzar tant de manera presencial com a distància, sempre que, en aquest cas, s’asseguri per mitjans electrònics la identitat de les unitats o persones que la realitza, el contingut de les seves manifestacions, així com la interactivitat i intercomunicació. Entre d’altres, es consideren inclosos entre els mitjans electrònics vàlids l’e-valisa, la signatura electrònica, el correu electrònic, les audioconferències i les videoconferències. En qualsevol cas, hauran de respectar les directrius que s’estableixin en relació a l’estat d’alarma i la crisi sanitària.