8-M. Actes commemoratius pel Dia Internacional de les Dones

L’Eva Gajardo, secretària d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya, serà la conductora de l’acte i farà un parlament entorn d’aquest 8M i just en acabar, es farà un minut de silenci. A continuació, intervindran les representants d’igualtat de les tres federacions de l’organització: la Neus Massana de la UGT-FICA de Catalunya, Ivette Barrachina de Serveis Públics i la Betty Costa de la FeSMC. També comptarem amb les intervencions dels nostres organismes:  la Laura Bonet, portaveu Nacional de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya, la Mª Àngels Gómez, de Jubilats i Jubilades UGT de Catalunya, la Mariana Isla, directora de AMIC-UGT Catalunya, la Sally Revuelta, de Sindicalistes Solidaris UGT Catalunya i la Vanessa López, de CTAC UGT Catalunya.

Per tancar els parlaments intervindrà en Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya.

Realitzarem una PERFORMANCE al carrer sota el nom “CORRESPONSABLES” i finalment, cap a les 13.30h ens reunirem a l’Avalot on es realitzaran activitats i un vermut.

A partir de les 17h, sortirem conjuntament des de la seu cap a la Manifestació Unitària que ha organitzat el Moviment Feminista a Barcelona. El punt de trobada del sindicat, per la gent que no surti de Rambla del Raval, serà a les 17:45h davant del Palau Robert de passeig de Gràcia, i la manifestació acabarà a Arc de Triomf.

En aquests enllaços, consultar el cartell i manifest.
Paral·lelament, s’han portat a terme durant tota la setmana  actes arreu del territori pel 8 de març:
Dilluns 4 de març:
  • Granollers: Durant tot el dia, a la seu de la UGT del Vallès Oriental (c/ Esteve Terrades, 30), es durà a terme l’activitat “Vine a celebrar amb nosaltres el 8M. Decorem la seu de la UGT durant la setmana”.
Dimarts 5 de març:
Dimecres 6 de març:
Dijous 7 de març:
Divendres 8 de març:
  • TortosaA partir de les 10h, es duran a terme tallers i activitats i a les 12h lectura del manifest conjunt a la Plaça del Mercat de Tortosa.
  • Lleida: A partir de les 10.30h, a la seu de la UGT de Lleida (Edifici La Llotja, 2na planta): 10.30h trobada grupal i photocall al vestibul de la 2na planta. A les 11h, taller transformador ‘ANALITZEM COMPORTAMENTS I REDEFINIM ROLS’ per l’Eva Donat Veiga (comunicòloga i periodista experta en comunicació social i personal), per incriure’s aquí.  Vermut lila a les 12.30h i finalment, a les  18h concentració i manifestació del 8M (punt de trobada, Ricard Vinyes davant de Sanitat).
  • Granollers: A les 11h, a la Plaça de l’Esglèsia de Granollers, es farà una concentració i lectura de manifest del 8M.
  • Sabadell: Tot el dia, es realitzarà un taller “Prepara la teva pancarta i surt al carrer” a la seu de la UGT Vallès Occidental de Sabadell,l Rambla 73.
  • Vic: A partir de les 9h, a la UGT Osona, es durà a terme una jornada “Ho tenim clar, volem corresponsabilitat” on aclarirem conceptes d’igualtat i parlarem de corresponsabilitat. A més, fins el 30 d’abril, Exposivió fotogràfica “Els rostres del canvi. Fem visible a les invisibles“.
Dissabte 9 de març:
Dilluns 11 de març:
  • Manresa: Jornada “Nous permisos de conciliació laboral, en els  sectors públic i privat”, ponents Eva Gajardo (secretària d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya) i Eva Suñé (secretaria d’Igualtat i Formació de la UGT Bages-Berguedà a la Sala d’actes de la UGT Bages-Berguedà a les 10h. Incripcions aquí
Dimecres 13 de març:
Divendres 15 de març:
  • Badalona: Acte central del 8M: compartir experiències sindicals de delegades feministes de la UGT; Reconeixement i lliurament d’honor a la labor sindical a delegades sèniors; Jocs i dinàmiques de grup; Karaoke feminista; Exposició fotogràfica històrica de dones sindicalistes; Tancament amb “fes la botifarra al patriarcat”, davant la Seu de UGT Badalona, a la plaça del Mag Li-Chang de 10h a 14.30h.
Dimecres 20 de març:
Dimarts 26 de març:
Dimecres 10 d’abril:

UGT Educació Pública