Skip to content
  • Dv. set. 22nd, 2023

PÚBLICA.CAT

Informació educació pública.

  • PERMISOS
  • INTERINS
    • BORSA
    • PERFILS
    • ATUR
    • ENLLAÇOS EDUCATIUS
  • OPOSICIONS
  • RETRIBUCIONS
    • ESTADIS
    • JUBILACIÓ
    • HORARIS
  • DESTINACIONS
  • AFILIATS
  • COVID19
  • Fòrum
ACTUALITAT NORMATIVA

Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres

març 30, 2020
Print Friendly, PDF & Email

Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19.

Comparteix:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Telegram (Opens in new window)
  • Click to share on WhatsApp (Opens in new window)

Related

Navegació d'entrades

PERMÍS RETRIBUÏT RECUPERABLE PER A LES PERSONES TREBALLADORES DELS SERVEIS NO ESSENCIALS
Diari d’una professora en temps de confinament

Similars

00PORTADA ACTUALITAT Formació Professional slider

EQUIPARACIÓ SALARIAL IMMEDIATA DEL PROFESSORAT TÈCNIC D’FP AMB EL PROFESSORAT DE SECUNDÀRIA

set. 15, 2023
ACTUALITAT OPOSICIONS slider

Oposicions 2023: Fase de concurs (mèrits)

set. 14, 2023
00PORTADA ACTUALITAT OPOSICIONS slider

Oposicions 2023: puntuació provisional i reclamacions

set. 13, 2023
Enllaços útils
DEPARTAMENT - ATRI - XTEC - MUFACE - BORSA - ACREDITACIONS - ADJUDICACIONS - OPOS - FP - FORMACIÓ - RETRIBUCIONS - SERVEIS A L'AFILIAT - AFILIA'T
Contacte per Territori
  • Anoia, Penedès, Garraf
  • Baix Llobregat
  • BARCELONA
  • BARCELONÈS NORD
  • GIRONA
  • Hospitalet
  • Lleida
  • MARESME
  • Tarragona
  • TERRES EBRE
  • Vallés Occidental
  • Vallès Oriental

PÚBLICA.CAT

Informació educació pública.

Proudly powered by WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • contacte