AMB LA NOSTRA SALUT NO S ‘HI JUGA! MOBILITZEM-NOS!!

Des de la UGT veiem amb preocupació l’augment de consultes relacionades directament amb la salut laboral, sobretot les de caràcter emocional/salut mental.

Per aquest motiu UGT EDUCACIÓ PÚBLICA hem elaborat una enquesta per fer un retrat real de les persones que sostenen el sistema educatiu català i quin és el seu estat de salut emocional i professional actual.

Accediu aquí al formulari: https://forms.gle/t9ebi6tBjRfdzdDx8

La participació és totalment anònima i ens servirà per poder elaborar un informe que farem arribar al màxim òrgan de salut laboral (Paritària d’educació i de la Generalitat) i a les meses de negociació (Funció Pública i Mesa Sectorial) per reclamar allò que el nostre col·lectiu necessita.

Ja n’hi ha prou de mantenir unes retallades que duren 12 anys!!

Per què ho fem? Per què ara?

Qui estem dia rere dia als centres educatius som espectadores del deteriorament continu de les condicions actuals de l’exercici de la nostra professió, agreujades per l’aplicació de Decrets sense el pressupost necessari, l’increment d’hores de dedicació directament relacionat amb les “ innovacions metodològiques”, la infradotació endèmica del nostre sistema educatiu i les sostingudes retallades a l’educació pública.

Darrerament, el Departament ha tornat a menysprear la part social i tots els òrgans de participació decidint de manera unilateral que s’avançarà l’inici del curs vinent, amb les tardes de setembre lectives. Fet pel qual estem recollint signatures per la dimissió del Conseller.

Signeu a l’enllaç!!

https://publica.cat/cambray-dimissio/

Podeu accedir a la gràfica dels sous a Catalunya i la comparativa amb la resta de Comunitats Autònomes. Una altra mostra del deteriorament de les condicions del nostre col·lectiu.

https://publica.cat/catalunya-els-darrers-en-salaris-docents/

Estem fartes d’esperar que el Departament ens retorni allò que ens pertany i que es negui a debatre sobre el sistema educatiu català i allò que realment necessitem el professorat per tirar endavant la nostra tasca amb garanties per la salut.

Participem! Mobilitzem-nos!! Actuem!!

UGT Educació Pública.