Print Friendly, PDF & Email

Teléfono 060

El servei s’engegarà el 18 de novembre

El proper 18 de novembre, MUFACE integrarà la seva atenció telefònica general en el servei 060. A partir d’aquesta data, per trucar a l’Oficina d’Informació al Mutualista els usuaris hauran de marcar aquest número de telèfon, on s’ofereix informació sobre tràmits i serveis de l’Administració General d’Estat. Durant un temps, els telèfons que s’utilitzen actualment informaran sobre aquest canvi a través d’un contestador automàtic.

La integració en el telèfon 060 és un pas més de *Muface en el seu procés de millora de la qualitat del servei al mutualista. Amb aquesta mesura es pretenen evitar les possibles molèsties causades per la demora en l’atenció de les actuals línies de telèfon.


Gran capacitat de resposta

El 060 és un servei de l’Administració General de l’Estat ja consolidat i amb gran capacitat de resposta.  MUFACE ha impartit la formació necessària a l’equip del 060 per poder respondre satisfactòriament a les qüestions generals plantejades, ja que s’han analitzat les consultes dels últims mesos i moltes d’elles són relatives a qüestions bàsiques, que poden ser resoltes així amb major amb eficàcia.

El valor afegit per al servei està en l’ampli horari del servei 060, que permet obtenir aquesta primera informació i en què, en cas de ser necessari, possibilita accedir en horari laboral a operadors especialitzats de l’Oficina d’Informació al Mutualista. Es conserva el valuós coneixement del servei anterior i, al temps, s’ofereix un accés més fàcil i ràpid a la informació bàsica.


Altres  canals d’informació

Els números de telèfon dels serveis provincials seguiran sent els mateixos. A més, es poden fer consultes a través del formulari de l’Oficina d’Atenció al Mutualista, tant a la pàgina web com en  l’aplicació Muface per a dispositius Mòbils (App MUFACE)