Print Friendly, PDF & Email

El dia 18 de gener es van publicar les resolucions en les quals s’indiquen les places vacants provisionals del concurs de trasllats. Recordem que el procediment correcte per interposar una reclamació és fer-ho davant l’òrgan que emet la resolució. Per tant, caldrà interposar-la davant la Directora General de Professorat i Personal de Centres Públics.

El termini de presentació de reclamacions finalitza al cap de 10 dies hàbils a partir del 19 de gener.

La UGT ha sol·licitat al Departament d’Educació que se’ns lliuri la relació de vacants reals en cadascun dels centres de Catalunya. Se’ns ha reconegut el dret d’accés però es nega a lliurar-ho abans de la finalització del termini de reclamacions, impedint d’aquesta manera una reclamació de totes les places vacants.

Per aquest motiu posem a disposició de tots els docents la possibilitat de presentar reclamació de manera individual amb una evalisa davant la Directora General del Professorat i Personal de Centres Públics amb el text que pots trobar aquí

Si no vols presentar la reclamació de manera individual, pots emplenar aquest formulari, i la UGT la presentarà de manera conjunta el dia 31 de gener de 2023. Rebràs una còpia si així ho indiques en el mateix formulari.

Estem a la vostra disposició.