Print Friendly, PDF & Email

Avui el Departament ha publicat la següent informació respecte a la Resolució provisional de les adjudicacions de destinacions provisionals docents (adjudicacions d’estiu) pel curs 2024-2025

“L’adjudicació d’estiu és un procés molt complex que el Departament d’Educació fa cada any per tenir a punt les plantilles de tots els centres educatius a principis de setembre. Sempre s’havia fet a finals de juliol, fins fa tres cursos, en què es va fer un esforç per avançar-la un mes per donar més tranquil·litat i marge de planificació, tant a les direccions com a les persones que canvien de centre a l’estiu. 

Tot i treballar intensament per poder mantenir l’adjudicació durant la primera setmana de juliol, el Departament es veu obligat a endarrerir dues setmanes l’adjudicació per poder-la fer amb totes les garanties, pels motius següents:

L’adjudicació d’enguany presenta més complexitat, perquè cal incloure-hi 31.153 funcionaris nous, que fa dos cursos no hi eren. Per a aquest procés d’adjudicació provisional, s’han rebut 62.354 sol·licituds (funcionaris i interins docents per assignar) i 3.846.741 peticions de llocs de treball (un mateix docent pot fer més d’una sol·licitud).

Enguany, per aquesta excepcionalitat esmentada, ha calgut adaptar l’aplicació informàtica per gestionar el gran volum de peticions i dades, donar prioritat al personal funcionari i també introduir les vacants del sistema que es produiran en data 1 de setembre. Després de les diverses proves, l’equip tècnic ha demanat més temps per tenir totes les noves variables a punt i poder desplegar el procés amb totes les garanties.

Pels motius esmentats, per tant, l’adjudicació provisional no es podrà publicar en la data prevista: la previsió és que es publiqui la setmana del 22 al 26 de juliol, per garantir que els equips tècnics tinguin el temps necessari per comprovar i validar correctament tot el procés.

L’equip departamental és conscient de les molèsties i la inquietud que aquest fet ocasionarà, tot i que cal prioritzar i garantir el correcte desenvolupament del procés i donar seguretat a totes les persones i centres pendents de nomenament”

Consulta aquí la informació publicada pel Departament

📌Un cop més el Departament demostra una manca de previsió que acaba repercutint a tot el personal docent.

📢Una gestió vergonyosa que no està a l’altura de les necessitats del nostre sistema educatiu i que afectarà de forma molt negativa a l’elaboració d’horaris i previsions de cara al curs vinent.

📢Hem demanat una reunió URGENT amb el Departament per demanar explicacions d’aquests canvis de darrera hora.

UGT Educació Pública